مدل تونیک برای خانم های چاق و سایز بزرگ در طرح های زیبا


اگر می خواهید ظاهری زیبا و متفاوت داشته باشید بهتر است این نوع تونیک را با شلوار یا ساپورت های ساده بپوشید. تونیک ها در انواع آستین کوتاه، آستین بلند و آستین سه ریع طراحی شده اند و چندین سال است که به یکی از پوشش های همه پسند و پرطرفدار در بین خانم ها تبدیل شده است. این نوع لباس را می توان به صورت تکی و یا همراه با شلوار جین پوشید.

از مجموعه لباس های زنانه و دخترانه که دارای تنوعی از طرح و مدل می باشد می توان به انواع تونیک اشاره کرد که در جنس های مختلفی هم چون مدل تونیک حریر، ریون، نخی و … طراحی شده است. این نوع لباس در سبک های گوناگونی از قبیل کوتاه، بلند، مجلسی، خانگی، سنتی، اسپرت و … برای تمامی سلیقه ها همگام با مد روز در بازار عرضه می شود و می توان آنها را با انواع مدل دامن کوتاه و بلند، شلوار های مختلف و…

تونیک حریر همانند انواع مدل شومیز حریر اغلب در طرح های مختلفی هم چون کارشده و ساده وجود دارد که شما می توانید مطابق با فرم اندام خود طرح موردنظر را انتخاب نمایید. این نوع تونیک به عنوان مدل لباس پذیرایی و همچنین برای مجالس و مهمانی ها پوششی بسیار مناسب می باشد و قطعا استایلی بی نظیر و ایده آل را برای شما به همراه خواهد داشت. این نوع تونیک خانگی و مجلسی در رنگ های مختلفی نیز وجود دارد که انتخاب رنگ موردنظر بستگی به سلیقه شما و البته رنگ پوستتان دارد تا بتوانید با انتخابی درست ظاهری زیبا و شیک را برای خود فراهم نمایید.

تونیک به آسانی با انواع لباس ها ست می شود، همین موضوع دامنه کاربرد آن را گسترش داده است به طوری که از مدل های متنوع آن می توان با توجه به موقعیت ها استفاده کرد. تونیک را معمولا با شلوار یا دامن ست می کنند. در هنگام خرید تونیک فراموش نکنید … لباس مورد نظرتان خوش دوخت و خوش فرم باشد. در هنگام خرید به تمیزی دوخت و خوش فرم بودن لباس دقت کنید.

مطمئنا شیک و خوش استایل بودن این تونیک مورد پسند اکثر خانم ها قرار می گیرد. بافت فوق العاده نرم آن این تونیک را به یکی از لباس های محبوب خانم ها برای فصل تابستان تبدیل کرده است. بسیاری از خانم ها تونیک های کمربند دار را می پسندند، این مدل تونیک باعث می شود کمر برجسته تر نشان داده شود و در نتیجه فرد را لاغر نشان می دهد. همچنین تونیک های چین دار ظاهر منحصر به فردی به شما می دهند.

ست کردن این لباس ها با کفش پاشنه بلند یا کفش تخت یک ترکیب عالی به نظر می رسد. مدل ها و طرح های متنوع را متناسب با تغییر فصول انتخاب کنید. در فصل تابستان تونیک نازک و نخی بپوشید و آن را با دامن ست کنید. اما در فصول سرد سال تونیک های پشمی و ضخیم و ست کردن آنها با شلوار بهترین گزینه ممکن است. لباسی برای موقعیت های رسمی یا غیر رسمی؟ اکثر خانم ها از تونیک گشاد برای محیط های غیر رسمی استفاده می کنند اما با توجه به طرح و مدل آن می توانید برای موقعیت های رسمی نیز از این لباس استفاده کنید.

تونیک های طرح دار و تونیک هایی که بر روی پارچه آنها کار شده است گزینه مناسبی برای میهمانی های رسمی به شمار می روند. تونیک حریر را می توانید با انواع شلوارها و دامن ها ست کنید. ظرافت حریر باعث می شود تا تونیک از تن خور عالی برخوردار باشد. تونیک مجلسی را با جوراب شلواری ست کنید و از این استایل می توانید در دورهمی های خانوادگی و غیر رسمی استفاده کنید. طراحی فانتزی و جالب این تونیک به علاوه خال خال های کار شده در آن باعث شده تا این مدل بسیار چشم نواز و زیبا باشد و مورد پسند خانم های باردار قرار گیرد.



موضوعات: اخبار عمومی,
برچسب ها: مدل تونیک مجلسی , مدل تونیک شیک , مدل تونیک دخترانه شیک , انواع مدل تونیک , تونیک حریر , حریر تونیک زنانه , خرید تونیک ترک , خرید اینترنتی تونیک زنانه , تونیک حریر زنانه , تونیک زنانه شیک و جدید ,
[ بازدید : 102 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 30 خرداد 1400 ] [ 0:53 ] [ پارمیدا ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]