چرا باید لایک اینستاگرام را افزایش دهیم و چگونه افزایش دهیم؟


اگر با هدف کسب درآمد و رویای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر معروف در اینستاگرام فعالیت می‌کنید حتما به اهمیت تعداد لایک‌ پست‌های خود پی برده‌اید. برای اینکه پیج شما درآمد داشته باشد مخاطبان باید به شما اعتماد داشته باشند علاوه بر تعداد فالوور و تبلیغات توسط برندها و بلاگرهای معروف؛ تعداد لایک پست‌ها یکی …

منبع: سرخط نیوز
چرا باید لایک اینستاگرام را افزایش دهیم و چگونه افزایش دهیم؟

چرا باید لایک اینستاگرام را افزایش دهیم و چگونه افزایش دهیم؟ https://head-line.ir/2021/چرا-باید-لایک-اینستاگرام-را-افزایش-دهی/ سرخط نیوز Tue, 27 Apr 2021 07:13:05 0000 عمومی https://head-line.ir/?p=5215

اگر با هدف کسب درآمد و رویای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر معروف در اینستاگرام فعالیت می‌کنید حتما به اهمیت تعداد لایک‌ پست‌های خود پی برده‌اید. برای اینکه پیج شما درآمد داشته باشد مخاطبان باید به شما اعتماد داشته باشند علاوه بر تعداد فالوور و تبلیغات توسط برندها و بلاگرهای معروف؛ تعداد لایک پست‌ها یکی …

منبع: سرخط نیوز
چرا باید لایک اینستاگرام را افزایش دهیم و چگونه افزایش دهیم؟

اگر با هدف کسب درآمد و رویای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر معروف در اینستاگرام فعالیت می‌کنید حتما به اهمیت تعداد لایک‌ پست‌های خود پی برده‌اید. برای اینکه پیج شما درآمد داشته باشد مخاطبان باید به شما اعتماد داشته باشند علاوه بر تعداد فالوور و تبلیغات توسط برندها و بلاگرهای معروف؛ تعداد لایک پست‌ها یکی از گزینه‌های مورد نظر کابران برای شناسایی یک محتوا یا پیج خوب است.

همچنین تعداد بالای لایک نوعی تعامل با کاربر محسوب شده و باعث انتقال پست به صفحه اکسپلور اینستاگرام می‌شود. این انتقال به معنی شناخته‌تر شدن شما در میان دیگر کاربران علاقه مند به حوزه فعالیت شما بوده و نوعی تبلیغ رایگان برای پیج شما را به همراه دارد.

اگر تا امروز به تعداد لایک‌های اینستاگرام خود اهمیت نداده‌اید و به دنبال بهترین راه برای افزایش لایک اینستاگرام هستید در ادامه این مقاله با بیان بایدها و نباید‌ها در تولید محتوا و انتشار پست برای افزایش تعداد لایک و همچنین خرید لایک اینستاگرام به عنوان یک راه‌حل کاربردی همراه ما باشید.

چرا باید لایک‌های اینستاگرام را افزایش دهیم؟

همان‌طور که اشاره کردیم هر چقدر تعداد لایک پست‌ها در اینستاگرام بیشتر باشد احتمال انتقال پست به صفحه اکسپلور اینستاگرام نیز افزایش یافته و به دنبال آن پیج شما بین کاربران دیگر بیشتر شناخته می‌شود. این نتیجه به معنی افزایش میزان اعتبار پیج شما خواهد بود که سبب جلب اعتماد مخاطبان خواهد شد.

از آنجایی که مهم‌ترین دلیل کاربر برای خرید، سفارش و بازدید از پیج شما مورد اعتماد بودن شما است پس در این صورت افزایش تعداد لایک با بالا رفتن درآمد شما از اینستاگرام رابطه مستقیم دارد.

مواردی که باعث کم شدن تعداد لایک‌های اینستاگرام می‌شود

حتی در صورت داشتن تعداد فالوورهای زیاد نیز ممکن است تعداد لایک و کامنت‌های شما نسبت به قبل کاهش یافته باشد این مشکل ممکن است به دلیل نوع محتوا و شیوه انتشار پست شما باشد. با رعایت نکات زیر در انتشار پست‌های خود می‌توانید تا حد بسیار زیادی این مشکل را حل کنید:

  • استفاده زیاد از هشتگ و همچنین نامرتبط بودن آن با موضوع محتوایی که منتشر می‌کنید باعث می‌شود پست‌های شما کمتر دیده شود همچنین توجه داشته باشید که نباید از هشتگ‌های تکراری زیادی در پست‌های خود استفاده کنید. هر چند در اینستاگرام امکان زدن 30 عدد هشتگ وجود دارد اما مناسب‌ترین تعداد 10 تا 12 عدد هشتگ جذاب، پرتکرار و مرتبط است.
  • انتشار محتوای کپی و تکراری که قبلا افراد دیگری آن را به اشتراک گذاشته‌اند نیز ممکن است به مرور زمان سبب کم شدن اعتماد کاربر و به دنبال آن کاهش تعداد لایک‌های شما شود. پس در انتشار پست‌های خود دقت کنید.
  • درست است که انتشار بیشتر پست سبب افزایش تعامل میان شما و مخاطبان‌تان می‌شود اما به این نکته توجه داشته باشید که انتشار بی‌رویه پست باعث زده شدن مخاطب از پیج شما شده و مخاطب دیگر تمایلی به لایک‌کردن پست‌هاس شما نخواهد داشت. همچنین انتشار بیش از حد محتوا ممکن است کیفیت محتوا را نیز کاهش دهد که به مرور زمان تعداد لایک‌ها را کم می‌کند.
  • زمان پست گذاری ممکن است یکی از دلایل کاهش تعداد لایک‌ها باشد بنابراین بهتر است به زمان پست‌هایی که لایک و کامنت خوبی گرفته‌اند توجه کرده و از این به بعد پست‌های خود را در آن زمان که مخاطبان بیشتری آنلاین هستند منتشر کنید.
  • اگر زمان طولانی نسبت به کامنت‌ها و دایرکت‎‌هایی که از مخاطبان خود دریافت کرده‌اید بی‌توجه باشید به مرور زمان تعداد لایک‌ها و فالوورهای شما به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت بنابراین داشتن تعامل و دادن پاسخ مناسب به کامنت‌ها و دایرکت‌ها را فراموش نکنید.
  • تبلیغات خود را در جای مناسب و مرتبط با حوزه فعالیت خود قرار دهید تا فالوورهایی که جذب می‌کنید به مطالبی که منتشر می‌کنید علاقه داشته باشند و از آن استقبال کنند. عدم علاقه فالوورها به موضوع مطالب ممکن است یکی از دلایل کاهش لایک اینستاگرام باشد.

راه‌های افزایش لایک اینستاگرام

علاوه بر نکات بیان شده برای رفع مشکل کاهش لایک روش‌هایی وجود دارد که پیروی از آن‌ها به افزایش تعداد لایک‌های شما کمک می‌کند و رعایت این موارد به مرور زمان تعداد لایک‌های شما را تا حد بسیار خوبی افزایش خواهد داد تا دیگر نگرانی از بابت این مسئله نداشته باشید. این موارد عبارتند از:

  • تولید محتوای خوب و با کیفیت

انتشار محتوای با کیفیت یکی از مهم‌ترین دلایلی است که مخاطبان شما علاقه دارند شما را دنبال کنند پس از تولید محتوای با کیفیت که مطالب مرتبط با زمینه فعالیت پیج شما را به بهترین شکل ممکن بیان می‌کند غافل نشوید.

  • استفاده مناسب از هشتگ

استفاده از هشتگ‌های مناسب و مرتبط با محتوا کمک بسیار زیادی در دیده شدن پست و افزایش تعداد لایک و کامنت‌های آن خواهد کرد. به یاد داشته باشید که زیاده روی در استفاده از هشتگ ممکن است نتیجه عکس داشته باشد.

  • گذاشتن استوری قبل از انتشار پست

حتما سعی کنید که 10 تا 15 ساعت قبل از انتشار پست به مخاطبان خود در استوری اطلاع دهید که قرار است پستی را با فلان موضوع منتشر کنید. حتی می‌توانید با استفاده از شمارنده ساعت باقیمانده تا انتشار پست را به مخاطب نشان دهید و به این ترتیب اشتیاق او را برای دیدن و لایک کردن پست افزایش دهید.

  • گذاشتن استوری بعد از انتشار پست

از آنجایی که استوری‌ها معمولا بیشتر از پست دیده می‌شوند حتما بعد از انتشار پست نیز در یک استوری به مخاطبان اطلاع دهید که پست جدیدی را منتشر کرده‌اید و از آن‌ها بخواهید تا پست شما را لایک کرده و نظرات خود را کامنت کنند. با یاد داشته باشید که منشن کردن پیج خودتان در استوری شانس نمایش آن در اکسپلور را نیز افزایش خواهد داد.

  • داشتن تعامل با فالوورها

داشتن تعامل با فالوورها و دادن پاسخ مناسب به نظرات و درخواست‌های آن‌ها در کامنت‌های پست‌های قبلی و دایرکت و همچنین سر زدن به پیج آن‌ها و لایک کردن پست‌هایشان باعث می‌شود پس از انتشار پست جدید مخاطبان خود مشتاق دیدن و لایک کردن آن باشند. در ضمن فراموش نکنید که در کپشن و اسلاید آخر پست‌های ورقه‌ای نیز از کاربر بخواهید تا پست شما را لایک کند این کار میزان لایک ‌های شما را حتما افزایش خواهد داد.

  • نوشتن یک کپشن خوب و جذاب

کپشن خوب جذاب سعی دارد مطالب را به صورت مختصر و مفید یا در قالب یک داستان جذاب بیان کند و به این ترتیب مخاطب را جذب کرده و تعداد لایک‌ها را افزایش می‌دهد بنابراین در نوشتن کپشن‌هایتان خلاقیت داشته باشید و همچنین با نظر خواهی و پرسش از مخاطب میزان تعامل را افزایش دهید. استفاده از ایموجی‌های بامزه و مرتبط را در نوشتن کپشن دست کم نگیرید.

چرا خرید لایک اینستاگرام ضرورت دارد؟

تعداد بالای لایک‌ها در اینستاگرام میزان اعتماد کاربر نسبت به شما را افزایش خواهد داد و به این ترتیب می‌توانید درآمد بیشتری کسب کنید. همچنین طبق الگوریتم اینستاگرام اگر می‌خواهید که پست‌تان به صفحه اکسپلور منتقل شود تا میزان لایک، کامنت و فالوورها و به دنبال آن اعتبار پیج‌تان افزایش یابد باید تعداد لایک‌ها، کامنت‌ها و سیو پست در 20 دقیقه اول انتشار بالا بوده و تعامل خوبی داشته باشد.

شما برای کسب درآمد نمی توانید مدت زیادی را صرف افزایش این آمار کنید و ممکن است پس از مدتی از این کار خسته شوید بهترین راه‌حل برای رفع این مشکل خرید لایک اینستاگرام از شرکت‌های ارائه دهنده این خدمات خواهد بود.

خرید لایک اینستاگرام

برای خرید لایک اینستاگرام علاوه بر مراجعه به شرکت‌های مربوطه یک سرچ کوتاه در اینترنت کافی است تا با تیترهای زیادی مربوط به خرید لایک اینستاگرام مواجه شوید. می‌توانید به یکی از این سایت‌ها مراجعه کرده و بسته دلخواه خود را تهیه کنید اما به یاد داشته باشید که از سایت‌های معتبر که دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند استفاده کرده تا خریدی مطمئن داشته باشید.

جمع‌بندی

اکنون می‌دانید که میزان لایک‌های اینستاگرام چقدر در دیده شدن پیج شما موثر است و چرا باید تعداد آن‌ها را افزایش دهید. در این مقاله سعی کردیم نکاتی را که میزان لایک شما را کاهش می‌دهند بیان کرده و در مقابل روش‌هایی را ارائه دادیم تا بتوانید به وسیله آن‌ا لایک‌های خود را افزایش دهید. همچنین امیدواریم که ضرورت خرید لایک اینستاگرام را برای کسب درآمد درک کرده باشید تا بتوانید با خرید مناسب آمار پیج خود را افزایش داده و کسب و کار خود را رونق ببخشید.

منبع: سرخط نیوز
چرا باید لایک اینستاگرام را افزایش دهیم و چگونه افزایش دهیم؟


[ بازدید : 122 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 20 ارديبهشت 1400 ] [ 17:27 ] [ پارمیدا ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]